- Jesteś tu:
- Strona główna
- Pomoc
Pomoc
Jak kupować w naszym sklepie ?
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
- Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta ( rejestrację ) , bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez koniecznosci rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
- Złóż zamówienie wysyłając do nas meila z kodem bądż opisem lub linkiem produktu.
- Możesz sprawdzić status swojego zamówienia tutaj
- Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka - kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
Nasza ekipa dba o bezpieczeństwo Twoich zakupów, dba o nie również firma obsługująca płatności oraz przesyłki kurierskie, wszystkie dane sklepu są szyfrowane i zabezpieczone - cały proces zakupowy jest chroniony, abyś mógł na sam koniec zrelaksować się błogo w hamaku Cabana.
Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo Twoich zakupów zależy również od Ciebie. Stosuj podstawowe zasady, aby uniknąć włamań na Twoje konta i wykorzystania danych płatności: pilnuj, aby nikomu nie udostępniać danych dostępowych, nie używać tego samego hasła do poczty i kont w sklepach internetowych oraz aby dokładnie weryfikować autentyczność otrzymanych wiadomości email.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania skontaktuj się z nami.